Fredag - Bra dag!

Har haft en bra dag, även om den startade tidigt. Började med samhällskunskap o ett arbete vilket jag lyckades göra en heldel på :) Sen var det lite slötid innan matsalen öppnade, åt lunch och sen var det Historia, fortsatte med påbörjade uppgifter..

Sen sist hade jag Psykologi, blev dock bara 30 min för mig idag sen skulle jag ta bussen till tandläkaren. Hittade dit och fick en jätte trevlig tandläkare/tandsköterska, hade inga hål heller :D Känns toppen och ska dit i höst igen för att ta röntgen bilder då det blev nått fel idag när jag skulle ta..

Lillkillen började röra på sig mer nu i kväll, o de fortsätter han förhoppningsvis med <3 Så mysigt :)

Har nyss ätit och sett Scrubs, får se vad jag hittar på mer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback