Fredag - Äntligen helg igen <3

Känns så skönt med helg igen, är så trött! Dagen var rätt bra, hann med endel o solen sken bitvis så det gjorde att man hade bra humör! Hann dessutom med att jobba med projektarbetet som snart är klart!

När jag kom hem tog jag det bara lugnt, sen kom pappa o då blev det att kolla tapetprover. Velar mellan 2 men ska kolla i dagsljus imorrn o se. Han hade blivit firad på jobbet då han fyller 50 imorrn så han hade massor med smörgåstårta med hem samt presenter och blommor :) Kul att han blev uppvaktad!

Gick till affären o kompletterade lite innan vi började med maten. Blev supergott som vanligt :) Riktig mysmiddag och den fick mig att längta efter sommaren då det ofta blir grillat o annan god mat :)

Har suttit vid datorn o sneglat på tv'n o nu ska jag se ett avsnitt av 2½ men :) Imorrn blir det lugnt och sedan på kvällen ska det va födelsedagsfika för pappa!

Avslutar med en bild på mig, tagen idag dock har jag lagt in på photoshop så att den ska se målad ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback