Måndag - BM

Dagen började tidigt, åkte till skolan och hade lektion.. Sen åkte jag och Robin och hämtade ut den fina vagnen :D Är så himla nöjd med valet!

Sen hade jag 3 lektioner till och det gick väl bra som vanligt, sista lektionen var det prov o de gick ju helt ok. Kommer säkerligen att klara godkänt iaf. Därefter åkte jag till barnmorskemottagningen, var svårt med parkering men hittade en tillslut. Tog lite olika prover och mätte magen, det såg bra ut men ska dock börja med järntabletter nu. Mer om alla värden finns på min
gravidblogg :) Efter besöket åkte vi och hämtade pappa på jobbet och sen vidare till Maxi för att handla. Köpte också med oss semlor hem eftersom det är fettisdagen imorrn!

Kvällsmat blev köttfärssås och pasta men var inte överdrivet hungrig. Sen har jag suttit med datorn o sett tv. Imorrn är det skola som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback