Mysig dag :)

Dagen har varit jätte mysig. Men måste först berätta om vad som hände när jag la mig igår.. Melvin började röra sig och sparka massor, vilket var super mysigt. Sen picka jag o han sparka tillbaka så vi låg där o "kommunicerade" lite! Älskar verkligen o känna hur han rör sig där inne, sen kan jag känna hans skelett genom magen, lite halv läskigt men endå häftigt!

Idag blev det iaf lite sovmorgon, gjorde mig klar o åt lite innan vi tog bussen till stan. Köpte biljetter och åkte med tåget. Tog det lugnt o njöt av att vara ledig, sen gick vi och tog tunnelbanan till medborgarplatsen så att vi kunde besöka English shop :) Ett måste när vi åker till Stockholm, även om det inte är billigt så är det värt det!

Köpte lite allt möjligt, visar imorrn i ett bildinlägg :) Sen åkte vi med tunnelbanan tillbaka till stan där vi gick o kikade ett tag. Hittade inget speciellt så då gick vi och åt lunchbuffé på Pizza hut! Älskar deras pizzor, länge sen man åt där också! Satt länge och åt, skönt att vila benen lite grann.. Därefter en till runda på stan då jag också köpte en ny klocka :) Super fin är den, o samma där visar upp den imorrn.

Sen tog vi en promenad ner till centralen och köpte tågbiljetter till hemresan, åt en glass o sen var det dags att åka. Gick smidigt hem o sen bara bussen sista biten.

Hade en riktigt mysig dag i Stockholm med soligt väder också! Nu ikväll har jag först lagat fiskgratäng och sen gjort lite sammanställning på enkäter till projektarbetet. Tar sin lilla tid, men det är väl bra iofs för vi behöver de timmarna.

Ska sova snart o hoppas verkligen att han lever om lika mycket ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback