Onsdag - Kinabuffé

Dagen började hyfsat tidigt, var ganska utvilad så var inga större problem att gå upp iaf. Solen sken o gavc mig ett ganska bra humör också :)

Hade samhällslektion först vilket alltid är lika tråkigt. Sen lunch o fixa på projektarbetet.. O så naturkunskap där vi skulle testa blodgrupp.. Dock tog jag inte eftersom jag blir stickt nog ofta nu, men fick sticka på Sara iaf.

Sen var det Religion som gick hyfsat fort o så slutföra projekt + Geografi lektion.. Därefter gick jag och Diana till stan och åt på Dragon Palace, kina buffén :) Var riktigt gott o jag var proppmätt efteråt eller ja jag är det fortfarande. Pappa hämtade iaf upp mig så jag slapp åka buss hem :)

Har provat kläder inför lördagensfest, blir en klänning som jag kan ha.. Har typ inga fina som jag kan ha så.. Ska på stan imorrn innan skolan för att hitta nån cardigan/bolero att ha till och strumpbyxor :)

Imorrn ska vi också redovisa projektarbetet, sen har jag svenska lektion o därefter är skoldagen slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback