Söndag. . .

Hej. Då var det söndag kväll igen då, som vanligt har helgen gått rysligt fort och imorgon är det  skola igen. Idag när de som hade beställt blomdekoration kom hit och hämtade den fick jag beröm iafall , o så dricks :).  Det ska bli skönt att de iafall bara blir 3 dagar i skolan den här veckan innan vi åker till vadstena =) Imorgon är det basämnena på förmiddagen -.- , sen är de floristteknik på eftermiddagen =) . Hatar verkligen engelskan, eller rättare sagt vår lärare där hon är helt cp hon har oss för vi typ va "bästa" eller "snabbaste" gruppen o ända förklarar hon vart enda litet ord som man har kunnat hur länge som helst.. Hoppas jag får veta imorgon på floristtekniken vad jag fick på provet där iafall.. Nu ska ja fortsätta städa lite och sen gå en sväng runt kvarteret. /E

Kommentarer
Postat av: pillow

mitt tandkött har pajjat totalt man ser tandroten -,-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback