Onsdag - Bukett o lite träning

Jahapp då var halva veckan avklarad, bar imorrn med praktik kvar o så avslutningen på fredag morgon.

Idag har de vart lite av varje mest betygsprat, fick vg i både Naturkunskap A samt Arbetssätt & Lärande så jag ör nöjd =)

Sen var det dags o göra en bukett med ett rede, det var kul =) Men svårt!! Den fick vi iaf i present av vår lärare, o de ska i butik kosta ca 1200 kr. Efter buketten var gjorde var det lite gymmande på idrotten.

Nu i eftermiddag har det varit lugnt. O ska väl bara ta de lugnt hade jag tönkt i kväll, kanske börja packa lite tills lördag så det inte blir så stressigt på fredag o lördag morgon.

Det har för övrigt snöat nästan hela dagen :D

Avslutar med en bild på min bukett som blev helt ok!


Min julbukett med rede som jag fick i julklapp av min lärare =)
(Ska ta med den hem till pappa så man får se den)


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

GRATTIS! Vad har du för planer till julen? Kram

Postat av: Emma

Hoppas kan man ju alltid, det ska vara flera minusgrader i några dagar iaf :) Fin julbukett :) Kram

2009-12-17 @ 10:49:46
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen
Postat av: Nettan

Åh buketten var ju superfin ju! Kan man beställa av dig sen då kanske när du är klar?! :) Kram

2009-12-25 @ 08:38:45
URL: http://www.jeli81.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback