Onsdag - Kort dag, 2 prov o stan!

Idag har det vart en kort dag iskolan. Gick först och gjorde naturkunskaps provet imorse vilket gick helt ok. Får antagligen G i af. Sen var det religonen där vi börja med islam samt fick reda på kristendomsprovets resultat.
Är väldigt nöjd, fick VG och min lärare sa att man inte kunde få högre på det provet =)

Sen var det Naturkunskap den "riktiga" lektionen. Vi skulle gå till en affär o kolla priset på Krav odlad mat samt vanlig. Jag, Ida o Sanna gick till Ica City i stan..

Sen tog jag bara en promenad hem o nu sitter jag här.. Ska snart börja skriva på några frågor till en liten intervju jag ska ha med farmor/farfar om skolan förr.

Nu ska jag väl kolla vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback