Söndag - Hemma igen :)

Jahapp, så var man hemma igen då. Har haft en fullspäckad vecka, men har varit väldans trevligt.
Åkte hem vid 9 i morse och var hemma vid 14 tiden, sen har det bara varit lugnt. Har fixat lite smått här hemma bara. Har nyss också sett filmen "Yes man", den var bra.

Imorrn ska vi först till knalleland och kolla lite i affärerna, sen ska vi hem till Robins familj och då ska robins mormor och morfar fira honom. Ska också ta med min dator som älsklingen ska köpa. Ska nog vara där nästan hela veckan iaf, är tänkt att vi ska åka till Göteborg på onsdag så jag får köpa min dator =)

Tänkte lägga upp lite bilder från veckan, bilder på julklapparna kommer när jag orkar ta kort på dem ;)


Den fina granen, tagen med blixt =)



Tomtemor och tomtefar vaktade granen =)


En söt sovande tomte!


Jag med lite av mina julklappar =)


Faster och farmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback