Fredag - Thuns

Hej! Då var det helg igen o de börjar närma sig tills ja får träffa min älskling igen <3<3 Vid den här tiden nästa helg är jag redan där =D

Idag har jag o pappa först skjutsat bror till jobbet sen åkte vi o skulle fixa nån bilgrejs o sen åkte vi till thuns=)
På thuns köpte jag ett par nya skor efetrsom att mina gamla är lite trasiga o sen köpte ja ett par mjukisbyxor o nåra andra småsaker. Hjälpte pappa o köpa kläder med.

Sen åkte vi till nån ny butik som typ ligger "lite längre bort än fyrishov" för dom som vet. Den hette mix mix o hade allt möjligt, från städgrejer till SEXLEKSAKER (!!!!!!!!!) blev så j*vla förvånad säger jag bara. Jag köpte iaf ett paket rökelse o hårsnoddar o så nagellacksborttagning..

Sen ikväll har det vart lugnt har kollat lite på tv o så..

Nu ska jag kolla runt o så.. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback