Måndag - Om helgen =)

Hej! Då var det ny vecka då och tänkte ber'tta lite om helgen. Men först t'nlte ja skriva lite vad som har hänt i da =)

Imorse åkte vi med min farmor o farfar samt min kusin till fyrishov o badade, ditr kom också mina andra kusiner. Var roligt o skönt iaf =)

Sen när vi kom hem tog vi de lugnt  o så ringde mamma o berätta att Uppsala Kommun har beviljat att betala min utbildning i Borås :D (!!!)  Sen  låg vi ute på en filt i gräset i det underbart varma vädret.

I fredags på midsommar afton var det ju inte sådär jätter kul väder.. Åkte upp till farmor o farfar till lunch tid o åt med kusinens familj, sen fikade vi med min jordgubbsmousse tårta o min kusins tårta. O så åkte vi en sväng till Österbybruk o kolla när de reste midsommarstången där. Sen åkte vi tillbaka och åt ännu mer god mat, kom inte därifrån förräns strax efter midnatt..

På lördagen så åkte vi också till farmor o farfar vid lunch tid för o fira att dom fyller 70 i år, de bjöds på jätte god mat o man fick träffa ännu mer släkt, vilket var trevligt. De spelades också krocket o kubb. Var där hela kvällen o umgicks.


Igår så tog vi de mest lugnt, var med kusinen en sväng.


Nu ska jag sova iaf , avslutar med lite bilder..


Jag på midsommarafton!


Tårtan jag hade gjort till midsommarafton =)


Lite av släkten på midsommardagen.


Den goda tårtan som de bjöds på på midsommardagen!

//E

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att bada i det här fina vädret! :) Själv har jag suttit ute och lyckats med att bränna mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback