Fredag - Hjärtarbete <3

Hej! Då var det äntligen helg igen då :D

Dagen har vart rätt lugn, först var det engelska där vi såg en dååålig film, sen svenskan dfär vi hade lite muntligt + att vi sorterade ut fakta inför den lilla stadsvandringen där man ska prata om en sak i 5 min. Jag ska iaf ha stora torget.
Sen var det idrott o så skulle egentligen jag o frida orientera men läraren hitta inte grejerna så vi fick vara med o spela kubb ist .. 

O sist var det floristteknik med Helen för sista gången. Där fick vi först göra en bordsdekoration till dop. Sen fick vi städa lite o fika o så göra formarbete i form av ett varsitt hjärta som man sen fick ta med sig hem, det var riktigt roligt o jag blev faktiskt nöjd =)

Tidigare under dagen kollade jag också upp vadf jag hade fått för betyg i Ma A samt va jag fick på det nationellaprovet, blev lite förvånad fick nämnligen MVG på både provet och som kursbetyg :D

Idag har det ju förövrigt varit underbart väder :D Skönt att helgen med ska bli varm för på söndag ska jag till mamma en sväng o då ska jag åka moppe.

Ikväll ska jag iaf bara se på film o tv.

Blev riktigt långt inlägg nu så nu ska jag sluta skriva, lägger in bilder på blommorna bara.


Hjärtarbetet =)


Bordsdekoration till ett dop.

//E

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till det bra betyget syrran! Du är jätteduktig och fina dekorationer :)

Postat av: My Josephine

jättefina blomdeko

2009-05-30 @ 12:45:19
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback