Torsdag - Första dagen i skolan...

Idag började då skolan så var bara att kliva upp kl.06.45 för att i lugn och ro kunna göra sig i ordning. Började först klockan 9 idag, men man vill en då komma in i de rutinerna med att gå upp på morgonen.

Väl där så såg jag en tjej som såg bekant ut, sen fråga hon om ja va Elin Gullberg. Jag ba : Jo de e jag, o så fick ja veta att de va hon ja trodde, Diana. Som jag har gått med lågstadiet - 4 klass innan hon flyttade. Hon skaalltså gå i min klass så det känns bra att iaf "känna" nån.

Fick massa info o så, började sen prata med en tjej som hette Lisa och en kille som hette Anton. Båda var schyssta :) Kom en annan tjej med sen, men hon va tystare av sig.

Fick lite papper o så, sen fick ja gå o säga att jag inte hade fått busskort. Men hon som hade hand om det var typ as surig o ba -ja har inte fått in nån ansökan... Men jag hade skickat in i godtid, så nu är det bara ta med en ny till henne imorrn, måste endå upp på expeditionen o försöka byta till en kurs.

Dagen var annars bra, kom hem vid 15. Skulle städa men Robin fick göra det o få pengarna för var så trött. Märks att man varit ledig från skolan i typ 3 månader!

Har kollat lite serier o så här hemma, har också bestämt mig för att börja träna. Har funderat lite på det nån vecka nu men ja känner att de ska bli skönt att komma igång o röra på sig. Kanske man kan få lite mer energi i höst nu, med tanke på att man inte kommer röra sig i skolan heller nu.

Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback