Onsdag - Mycket nu..

Torsdags o fredags låg jag utslagen i sängen, så finns inte mycket att säga om de dagarna. På lördagen tog vi oss in till stan och kollade runt..

Sen på  söndagen körde jag till gävle och kollade på lite saker :) Var trevligt och kul att få se en annan stad. 

Måndagen klev jag upp tidigt och körde med pappa till gävle. Där var det uppkörning som gällde, gick toppen bra och fick mitt kort :D Så efterlängtat när jag verkligen har kämpat mig till det!

Så nu har man körkort då! Väntar på att de ska komma till posten bara!

Igår blev det skola och sen hem då.. Inte mycket att säga om dagen.

Sen idag då så låna jag bilen till skolan, hade 2 lektioner (där jag såg film), sen skjutsade jag Sara till centralen innan jag åkte vidare till lite olika ställen :) Kändes toppen att åka bil ensam och att slippa ta bussen till skolan. Har dessutom hittat en perfekt parkering som kan användas igen!

HAr nu också avslutat årets julklappsshopping! Skönt att få det gjort även om det är skoj! Så nu ska de slås in lite julklappar.

Ikväll har vi delat ut lite julkort och sen gjort knäck. Känner verkligen julkänslor nu <3

Ska ta tag i lite matte då de e prov imorrrn  sen tidigt i säng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback