Onsdag - Handledarkursen och snö..

Här fortsätter det att snöa.. Tkr de räcker med det som finns redan.. Har bara vart slött på förmiddagen kollat tv o sovit..

På eftermiddagen tog jag bussen till stan för att gör synundersökning för körkort samt fixa Id-kort.. Sen skulle jag och pappa på handledar utbildningen för körkort. Men hade ingen tur för var endel folk så kunde inte göra synundersökningen idag utan får åka in i morrn o ja hade glömt ett papper till id-kortet så fixar det med imorrn... Jag o pappa passade på att äta macka från subway innan handledarkursen bara så man skulle orka med.

Handledarkursen var lite långdragen men endå helt ok, trodde det skulle vara värre änvad det var.. När vi kom hem åt vi lite mat och sen har jag bara slöat...

Nu kommer lite bilder från skidåkningen i måndags och middagen igår =)


Precis inkomna i Dalarna..


Sötaste älsklingen <3


Från en backe =)


Älsklingen på restaurangen igår <3


Jag på restaurangen..


Lite av den underbara maten =)


Såg farsan som var helt ok..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback