Måndag - Ond rygg

Dagen började inte så jätte bra för mig, först o främst var det sjukt varmt i sängen, o sen hade jag ont i ryggen... Vaknade av det strax innan 6 men lyckades tillslut somna om och vakna vid 9 fortfarande med ont i ryggen :(

Som tur är hade vi alvedon hemma så fick ta det, men vill ju helst inte ta tabletter om det verkligen inte behövs..
Sen blev det lite lättare frukost o så kolla serier på datorn.

Har varit alldelles för varmt att vara ute idag om man inte badar, vilket vi inte skulle göra...

Vidc 18 gick jag med pappa till affären för o handla lite till pastasalladen vi hade till kvällsmat. Skönt att inte äta nått varmt. Men sen är man ju inte hungrig på sommaren heller..

Har även lyssnat på musik o spelat lite spel på datorn under dagen som omväxling..

Nu i kväll efter maten tog jag och min fina Robin en cykeltur :) Så skönt att det fläktar lite iaf..

Imorgon ska jag möta pappa i stan o så ska vi handla mat, sen ska vi kanske cykla till Ulvakvarn med pappas kompis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback