Torsdag - Blandad regndag!

Dagen började med frukost och sen iväg och städa. Det gick bra och det är skönt när man är färdig. Väl hemma fortsatte röjningen och packningen av sakerna som senare ställdes upp på vinden.

Har löite kvar att göra men det tar vi imorrn, sen har jag fått köra lite idag med och det var roligt. Skulle posta ett brev så pappa fick köpa frimärken.

Har grejat med iPoden med :) Lyckas få in lite mer saker och så nu, så det blir nog bra. Superb ljud och bild är det iaf, så jag är nöjd med att jag köpte den iaf!

NU ikväll har jag fixat lite dvd och så, sen kollat på tv4 anytime.

Imorrn hoppas vi på mindre regningt iaf. FÅr se vad vi ska hitta på då, är väl tänkt att ha filmmys kväll iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback