Fredag - Underbara helg!

Jag bara älskar fredagar efter skolan har slutat - HELG <3

Hade prov först av allt, gick toppen! Gick sen till biblan för att skriva på en engelska uppgift som jag blev klar med. Sen skrev jag lite på en fördjupning till historian.

Åt lunch och sen var det historia lektion.. därefter psykologi och så var skoldagen slut. SKÖNT!
Tog bussen ner på stan och kikade på några små saker en snabb sväng innan jag gick till centralen och tog bussen hem. Var en jätte konstig utländsk man som satte sig brevid mig, när vi nästan kommit till Storvreta fråga han mig nånting på engelska/svenska/annat språk. Fattade nada o sa att jag inte visste. Sen fråga han mig igen o jag bara :eh mmmmmm...

Sen klev jag av bussen och gick de sista metrarna hem. Skönt att vara hemma. Vilade en stund och sen blev det datorn ett tag. Handlade på affären till middagen också. Åt inbakad kassler i ugn med ris.

Har kollat serie avsnitt nyss o ätit lite popcorn. Nu ska jag ta och borsta tänderna innan sängen väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback