Onsdag - 2 lektioner...

Dagen började lugnt, skönt att slippa kliva upp jättetidigt. Åkte till den första lektionen som gick bra, därefter åt jag en macka och pratade med Diana på biblan. Sen var det dags för Naturkunskap där jag och Diana fortsatte med grupparbetet. Gick ju bra, och sedan var skoldagen slut.

Åkte bussen till stan med Sara och såg bussen hem komma vid stadshuset så skulle missa den.. Men jag hade tur! Det var en busschaufför som skulle av där så jag fick kliva på! Toppen att slippa stå ute i snöstormen i ca 15 min till o sen gå sista biten hemma..

Väl hemma åt jag mellanmål och vilade.. Har sen sett lite serieavsnitt och tagit det lugnt vid datorn. Ska nu lägga mig och gå igenom teori med Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback