Tisdag - Stress

I går blev det inget inlägg då jag inte mådde bra. Dagern idag börjades streesigt som vanligt lektioner hit o dit o inlämningar hit o dit .. Kan det inte vara nog snart?

Sen blev det en sväng på stan för att hitta julklänning men självklart ingen lycka där.. Får kolla snart igen men blir ju bara mer o mer folk i butikerna.. Åkte hem o myste med Robin, åt mat såg ett serieavsnitt .. O Sen dess har jag då pluggat teori som en idiot. har suttit i ca 3½ - 4 timmar med det.. ÄR så less på det men måste lära mig iaf.

Imorgon fyller jag år vilken känns toppen, synd bara att dagen kommer bli sönderstressad. Men ska få presenter från älsklingen samt ha de mysigt med fika på kvällen så får jag mitt riktiga "kalas/firande" på Söndag.

Ska bla. hinna med körlektion imorrn samt alla skoldagens lektioner samt göra lite uppgifter som ska lämnas in & plugga lite matte... Säger bara BLÄ!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hittar du en fin klänning får du säga till. Jag behöver hjälp med att hitta julklänning. Lillans är redan inköpt. Grattis säger jag och lillan :) Hoppas du får ett bra firande om inte ikväll så på söndag. Kram Sandra

2010-12-01 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback