Torsdag - Trötter

Dagen blrjade fölr tidigt för min smak. Är helt slut nuförtiden, men det är ju inte konstigt med tanke på att jag har fullt upp i skolan och är stressad samtidigt som jag tar körkort smatidigt som det snart är jul.. Helg i morrn blir ju bara helt underbart <3

Hade 2 lektioner under dagen vilket gick bra, synd det inte var god lunch bara.. Efter det åkte jag och Diana till stadsbiblan o låna 2 böcker, sen gick vi runt på stan o då köpte jag julklapp till robin <3 och en underbar halsduk till mig själv.. Bild kommer imorgon.

Imorrn blir det tidig morgon igen, ett par lektioner sen ner på stan en snabbis innan jag tar mig hemåt. Sen ska jag vila så mycket jag bara kan. På lördag ska vi fira syster <3 och på söndag ska jag baka lussekatter. Ska klämma in plugg lite här o var med, måste tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback