Fredag - Mys <3

Blev visst inget inlägg igår, var regnigt hela dagen iaf, och var i skolan. Hände väl inte överdrivet mycket. Mådde hyfsat bra dock huvudvärk.

Dagen idag då, gick upp halv 7 som vanligt för att hinna med bussen strax efter 8..

När jag väntar på min buss(skolbuss) kommer en sån buss fast utan nån text fram så ja tänkte att jag skulle vinka in den och fråga om det var min buss, men den stannar inte! Nehe tänkte jag, då är det bara en tom buss. Sen kommer de andra bussarna med inte min, inser då att bussen som inte stannat var min buss. Så fick ta en annan buss och byta i stan vilket resulterade i 20 min försening = inte min melodi, vill alltid vara i tid.
Tur att läraren var förstående och inte blev arg.

Sen var dte lunch då gick jag och åt med Diana, var köttfärssås och spaghetti, så gott. Kändes som jag åt för en hel vecka, gick därifrån proppmätt!

Sen Historie lektion, där vi fick frågor inför provet och sen jobba med grp arbetet. Gick väl rätt hyfsat. Sen sista lektionen som var psykologi, där vi lyssnade om sömn. Något som jag verkligen tycker är intressant. Sen började vi lite smått med behaviorismen.

Efter skolan tog jag bussen till stan och mötte älsklingen, kollade en grej med mina glasögon innan vi åkte hem.

Blev vila och datorn när vi väl var hemma, sen runt 19 gjorde vi lite förberedelser för maten och sen gick vi till Ica. Duschade sen och gjorde maten, åt vid 20 tiden. Fajitas, så gott!

Har nu under kvällen kikat på nätet på olika saker. Imorrn får ja ta en del av dagen till plugg, ska göra klart historia frågor samt matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback