Fredag - Trötter..

Dagen började som vanligt tidigt, hade dock glömt ställa klockan så va liter panikslagen när ja vakna men ja va i tid iaf.

Första lektionen var det redovisning som gick bra, var ju den som varit mest förberedd trots att jag typ har haft kortast tid på mig att göra arbetet.

Sen gick jag o gjorde engelska uppgifter på bibblan, så tråkigt o jag verkligen hatar den boken vi måste läsa.. Som ja skrev på frågan va man tyckte om den så långt :" I think it sucks! It is one of the worst book I have ever read."

Därefter var det lunch, kebabgryta som inte var nån höjdare... Tvingade i mig lite iaf så ja skulle klara resterande lektioner..

Efter lunch var det historia o Oliver Twist, som sagt dåååålig film.. O så efter det psykologi provet som gick hyfsat.
Väl hemma blev det datorn såklart o så göra lite mat att äta..
Sen ringde pappa o fråga om vi skulle ha nått från affären.. Därefter tänkte ja att jag skulle vila kanske 20 min el sova i 20 min... Men vad händer? Jo jag somnar i över 1 timme! Då måste ja ha varit trött, men skönt var det och älsklingen hade lagt på täcket också..

Ikväll beställde vi mat från pizzerian, blev kebabtallrik för mig, men bara hälften gick ner.. Antar att de var för fett för att ja skulle klara mer o sen blev ja ju mätt med..

Nu ska jag njuta av kvällen iaf.. trevlig helg till alla som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback