Lördag - God mat =)

Dagen började strax innan 10 då det blev för ljust för att kunna sova, ska nog skaffa en sån man sätter över ögonen när man sover. Låg kvar i sängen en timme och spelade sims, eller ja jag byggde mer än spelade med simmarna men endå =)

Efter frukost passade vi på att plocka ut allt från rummet så vi snart kan börja fixa med rummet. Det var jobbigt, men endå skönt när vi var färdiga.

Sen var det massor av serietittande för min del, sen fick jag köra till återvinningen med pappa och lämpa av lite saker som skulle bort. Sen åkte vi till affären och handlade inför kvällen..

Blev mer serietittande och sen började vi med maten, så fruktansvärt gott blev det. Gjorde iordning fylld kycklingfilé inlindad i bacon med sås och pommes.

Efter maten var jag så sjukt mätt, och vi skulle se film.. Men självklart så fungerade inte dvd filmen, får helt enkelt lösa det på nått sätt imorrn. Nu under kvällen ska jag se serie avsnitt och sen sova tidigt, är fortfarande trött och behöver sömnen, ska plugga lite imorrn. Både engelska och naturkunskap tänkte jag, kanske även lite matte.

Nu ska jag fortsätta titta innan sängen kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback