Måndag - Engelska muntligt och handling

Dagen började hyfsat lugnt då första lektionen började kl 11.25, så hann i lugn och ro göra mig klar.

Såg på film om äktenskapsmarknaden i kina under geografin, hade dock ont i huvudet så inte så kul att behöva lyssna på kinesiska, sen var det då samhäll och det gick väl bra. Vi prata om mänskliga rättigheter.

Efter det var det då naturkunskap där vi skulle framställa salt och träna inför provet på onsdag.

Sen var det engelska som sista lektion, skuelle ha muntligt och det gick väldigt bra =) Är väldigt nöjd hade gått och oroat mig hela dagen..

Åkte efter det hem med pappa, eller ja det var ju jag som körde. Gick väl rätt ok att köra. Sen åt vi kvällsmat och åkte sen in för att handla mat på maxi. På hemvägen var dte mörkt o de va lite halväckligt att köra då jag inte är så van med mörker än, men det gick bra.

Fick även sms imorse om att glasögonen var färdiga så ska väl hämta ut dem imorrn innan jag möter Diana för att fota till projektarbetet.

Nu ikväll skulle jag och robin bakat bullar men blev för sent så blir imorrn ist, har pluggat lite iaf. Ska väl sova alldelles snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback