Tisdag - In school..

Är i skolan nu då.. Har håltimme, har redan avverkat 1 timme och 20 min.

Hade engelska först och fick då vetaatt vår grupp som är pytteliten antagligen kommer tas bort och vi får välja mellan att ha lektion måndag eftermiddag(sent) eller läsapå distans. Jag valde iaf distans eftersom att jag endå arbetar ganska självständigt redan nu.

Har efter engelskan hunnit med att äta lite lunch och bokat klipptid hos min frisör. Har också gjort klart engelskan som ska vara klar nästa vecka.

Ska väl kika runt på nätet till kl. blir 13.30 då historian börjar iaf. När historian slutar blir det stan ett tag innan pappa och jag åker och handlar. Slänger nog in ett inlägg med dagensoutfit hemma sen.

Ska kanske cykla till Ulva och tillbaka idag med =) Hoppas vädret fortsätter vara fint så att det blir av, är så skönt att få röra på sig ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback