Dagens..

DAGENS LÅT: Promenad genom stan!
DAGENS KLÄDSEL: Jeansleggins, ljusrosa topp och halsband med stort <3:a
DAGENS FRISYR: Utan stylinggum, dvs icke spretigt
DAGENS MAT: Pasta med gorgonzolasås!
DAGENS HÄNDELSE: Att göra provet så jag hade en sak mindre på min låånga skollista.
DAGENS PLANER: Dagen är snart slut så nästa är sängen <3
DAGENS VILL HA: En egen bil!!!!
DAGENS SAKNAD: vet inte
DAGENS DROG: Musik <3
DAGENS TRÅKIGASTE: Svenska lektion *blä*
DAGENS KÖP: Present till en liten flicka
DAGENS GODIS: Blandat
DAGENS HUMÖR: Uttråkad
DAGENS SJUKA: -
DAGENS KOMPLIMANG: Att jag är fin :)
DAGENS SKRATT: Lisa som hade ner en tavla på svenska lektionen :D
DAGENS BILRESA: Till o från stan
DAGENS GRÅT: Ingen :)
DAGENS DRYCK: Saft
DAGENS LÄNGTAN: Studenten & MELVIN <3
DAGENS TELEFONSAMTAL: Pappa
DAGENS PERSONER: Min underbara älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback