Fredag - HELG <3

Åh vad underbart det är med helg!!! hade sovmorgon idag, dock blev det inte att sova så länge endå.. Åkte till skolan på lektion o sen tillbaka. Sen har jag bara slappat typ :)

Bakade en rulltårta också, sen beställde vi pizza till mat. Fick inte ens i mig halva sen var jag proppmätt, men melvin trycker så mkt.. Märks att jag absolut inte får sitta för nära bordet så magen blir intryckt för då kan jag inte äta..

Har nu gjort en cd som vi ska ha i bilen imorrn, ska ju åka till min vän Sandra och hennes dotter Levicia och hälsa på :) Ska bli kul för var jätte längesen sist! Ska efter det träffa Robins föräldrar en sväng, de skulle va i samma samhälle så..

Nu ska jag fundera på om något ska fixa inför morgondagens biltur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback