Lördag - Målning :)

Börjar med att skriva lite om gårdagen eftersom att jag glömde att blogga då.. Gick upp tidigt och åkte till skolan där jag lämnade in uppsats och arbete på Samhällskunskap B :D Kändes sjukt skönt att ha det gjort då det tyngt mig ett tag.

Åt sen lunch som var helt okej, fick glass efteråt som vi åt i solen. Sen hade jag håltimme och då blev det lite spelande på en dator i biblioteket. Efter det var det psykologi där vi hade prov, gick väl ok men kunde ju gått bättre iaf.

Åkte hem o njöt av att ha 10 dagars ledigt framför mig sen blev det fajitas o mys på kvällen :)

Idag gick vi upp i tid, spelade sims ett tag sen sandpapprade vi skötbordsdelarna och målade dem vita :) Har sen spelat sims massor typ hela dagen ;) Ikväll ska vi måla ännu en gång på skötbordsdelarna så vi kan sätta i hop det imorrn, blir nog super bra, mycket bättre än det omålade som var innan!

Ska äta fläskfile och klyftpotatis ikväll o så kanske vi myser framför någon film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback