Måndag - Lov!

Är ju påsklov nu vilket är grymt skönt! Idag har jag varit hemma nästan hela dagen, satt först vid datorn.. Sen sydde jag två stycken dregellappar till lillpojken o så fick ja ont i ryggen tyvärr så försökte få det att försvinna. Är ju lättare sagt än gjort!

Åkte sen till stan o vidare med pappa o Robin för att handla. Blev ett kort stopp på Ikea innan maxi för att köpa en trådback. Därefter Maxi, pappa beställde en grill som var totalt slut eftersom den va så populär.. Sen köpte vi massor av godis, blev typ 1.2 kg!!! Men var ju sjukt billigt så blev ca 30 kr för det!

Väl hemma åt vi kvällsmat o sen har jag duschat och suttit här. Om 15 min ska jag se på En unge i minuten, är ett måste för mig ;) Blir så peppad på att föda och längtar bara ännu mer till Melvin kommer!!


Goooodis! Bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback