Måndag - Lugnt?

Dagen började lugnt, var dock inte kul o vakna själv då Robin börja jobba idag.. Han gick hemifrån ca 05.15...

Åt frukost och sen åkte jag till skolan, då hade jag ett par lektioner vilket gick rätt bra. Hade fått tillbaka mitt prov i NkB också, fick VG :D

Åkte sen hem o så blev det vila, sen kom äntligen älsklingen hem :) Så skönt o slippa va själv, sen lagade vi mat. Blev korv i ugn med potatis idag, gott och enkelt.

När pappa kom hem åkte vi och handlade mat också, sen har jag sett en unge i minuten på tv. Blir bara mer o mer sugen på att föda! Längtar så efter lillpojken i magen!

Imorrn blir det barnmorskebesök, ska kolla om ja kan få komma till läkare med o fixa sjukintyg. Sen 1 lektion i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback