Onsdag - Halva veckan

Då är halva veckan gjord! Skönt!!!  Dagen började hyfsat tidigt, hade samhällskunskap första lektionen då vi fick jobba med uppsatsen, har inte mkt kvar nu o den fortsatte jag också på hemma. '

Sen var det lunch o så naturkunskap, men där fick jag gå hem o jobba med frågorna eftersom vi endå var så nåra där. Åkte hem o skrev på uppsatsen samt umgick med älsklingen <3 Sen var det dags för Robin att åka till jobbet så då blev det datorsittande..

Åt fiskbullar och potatismos till kvällsmat sen har jag läst igenom psykologi inför provet på fredag. Har tittat på tv också under kvällen.

Imorrn är det nationellt prov i Svenska B som gäller, kommer säkert gå bra men är alltid svårt att komma igång tycker jag. Skönt när det väl är avklarat iaf. När jag kommer hem lär det bli mer uppsatsskrivande och sen psykologi plugg till provet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback