Tisdag - Nationellt prov

Dagen började med att jag fick kramp i benet, väckte Robin genom att skrika att han skulle hjälpa mig med att lyfta benet. Gör så sjukt ont...

Gick upp lite tidigare än nödvändigt och satt vid datorn. Åkte till skolan och redovisade projektet :) Fick VG , så sjukt nöjd med det med tanke på hur drygt de va att göra det! Sen nationella provet (muntliga) i Svenskan, gick rätt okej och jag är säker på att jag iaf kommer klara ett godkänt!

Hann med att äta mellan projekt o NP samt ha mentorssamtal. Idag har ryggen inte varit att leka med :( Så ont!

Väl hemma pluggade jag sen gjorde vi mat o sen blev det dator & tv. Bestämde mig för att göra chocolate chip cookies till pluggandet :)

Nu ska jag fortsätta plugga till morgondagens prov..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback