Torsdag - Helgen närmar sig!!!

Kunde sova ut i morse då jag hade sovmorgon till kl 13. Åkte till stan vid 12 för o kolla en sak innan jag åkte vidare mot skolan. Hade svenska lektion och sen var det 1 timme innan jag skulle göra Geografi prov. Provet gick rätt bra o jag vet att jag kommer få ett G minst.

Åkte sen hem o då blev det lite kortspelande och vila. När pappa kom gjorde vi mat o så, sen en snabbis till Ikea för att köpa skötbord innan vi skulle hämta hem bilen så vi har den till lördagens äventyr :)

Väl hemma har vi inte gjort så mkt, ska läsa lite i en bok o så.. Imorrn ska ja skriva uppsats o sen till skolan för 1 lektion innan helgen börjar! Ska bli så skönt med helg igen, känns nästan som att man lever för helgerna ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback