Torsdag - Nationellt prov.

Dagen började tidigt med nationellt prov i svenska, var den skrifliga delen idag och jag valde att skriva om hur kläder och utseende signalerar vem man är osv. Satt till kl.10.30 innan jag gick,  är inte sån som kan sitta flera timmar o grubbla för då brukar det bara bli sämre text..

Tog en sväng på stan och kollade, hittade ett par byxor till Melvin på H&M som jag ska köpa sen, det var tunna långbyxor eftersom att vi bara har typ"joggingbyxor" som är ganska tjocka.. Kan inte va skönt mitt i sommaren.

Åkte sen hem och skrev på samhällskunskaps uppsatsen, är inte överdrivet mycket kvar nu :D Skönt när den är klar. Sen har jag börjat skriva på ett annat arbete i Samhällskunskap som ska va klart imorrn, som tur är så är det inte mycket att skriva så jag ska nog bli klar ganska fort.

Åt nyss mat och nu ska jag fortsätta med uppgifterna för sen måste jag läsa på inför psykologi provet imorgon..

Imorrn är det 2 lektioner sen är det helg och lov i över en vecka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback