Fredag & Lördag

Blir ett inlägg nu om Fredagen och Lördagen då jag inte orkat blogga då.

Fredagen: Snökaos när man vaknar, skolbussen går inte så är bara tur att bilen står hemma. Robin hjälper mig att röja bort snön från bilen. Tog mig precis in till skolan då det var super dåligt snöröjt..

Hade 3 lektioner sen tog jag bilen hem :) Skönt att komma hem o känna att det var helg! Åt lite mellanmål o började göra mig iordning lite, sen var det dags att hämta Emma & Eric i stan för att sen åka vidare mot Mamma. Väl där blev det mat och fika, gott! Super skönt att slippa laga mat en dag :) Hon blev jätteglad för sina presenter också!

Kom hem sent o gick o la oss direkt, var helt slut.

Lördag: Vaknade utvilad, gjorde mig iordning och gick till Jeanette på Aloe vera - smink party. Fick prova sminka oss med deras smink, blev rätt nöjd. Blev dock inte mycket beställt med tanke på priserna, köpte en mineralfoundation bara som jag tyckte om. Blev bjuden på lunch och fika :) Sen gick jag hemåt, fick också ett fint babygym till Melvin från Jeanette :)

Vilade en stund hemma innan vi började med pizzadegen, gjorde iordning fyllningen med. Sen prata vi med Robins syster på msn medans degen jäste. Ställde in pizzan och vitlöksbröd i ugnen o sen åt vi, blev jätte gott som vanligt :)

Gjorde oss klara och åkte sedan in mot stan för att hämta ut biobiljetterna. Sen köpte vi godis o så var det dags för bion :) Såg filmen trassel i 3d på engelska , var väldigt bra och sevärd. Kul med 3d också! Om man gillar Shrek så gillar man nog denna!


En sevärd film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback