Måndag - Feber.......

Så har man feber igen då :( Har varit förkyld o sen i går kväll fick jag super ont i halsen.. Sov super dåligt i natt då jag hade ont i rygg o höfter också.. Väl uppe tog jag tempen som visade på feber, mår verkligen inte bra. Har fått gå med kryckor idag för att orka..

Blev iaf frisörbesök då jag skulle fått vänta super länge annars, o jag är super nöjd! Robin tyckte också att det var fint!

Väl hemma tog jag tempen igen o då hade febern gått upp, mådde ännu sämre o la mig på soffan.. Där har jag legat ett x antal timmar nu.. Eftersom att det är alla hjärtans dag idag så gav robin och ja varandra varsin liten present :) Fick ett fint halsband format som ett hjärta!

Har iaf fått tid hos husläkaren imorgon då jag misstänker halsfluss.. Hoppas på ett sätt att det är det då man iaf kan få pencillin o sen få må bra.. Nu ska jag avrunda här o försöka ta mig mot sängen. Hoppas alla har haft en fin alla <3 dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback