Tisdag - Lång sovmorgon

Blev lång sovmorgon idag, skönt o få vila ut lite grann. Åkte till stan lite tidigare för att gå på marknaden, var lite små kyligt och köpte inget mer än 1 donut och 1 korv med bröd. Men kul o gå runt o kolla iaf, synd bara att jag var rädd för att ramla hela tiden, var ju inte sandat i gångarna.

Åkte sen till skolan där det först var svenska, skulle avsluta en uppgift jag i princip var klar med så jag gjorde en annan som skulle va klar på torsdag. Känns riktigt bra.

Sen var det historia och så religion. O så åka hem, så skönt att komma hem. Var helt slut så märks att jag inte mår hundra bra ännu.

Har ätit och sett tv, o fixat en artikel till en lektion imorrn.. Nu blir det bara myskväll med älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback