Torsdag - Lugn dag..

Tänkte försöka blogga mer nu o skriva lite dags inlägg så som jag tidigare gjort.

Dagen började tidigt för min del, tog bussen till skolan där vi började med Historia B kursen. Fick mest info om vad vi ska göra. Sen var det håla då vi åt.. Efter det klassråd o så sen Svenska B lektion. Hatar svenska lektionerna det händer inte ett piss mer än tråkiga uppgifter. Halvsov genom en film vi fick se.. Så trött!

Därefter var min skoldag slut så då blev jag hämtad av pappa till hans jobb för att sedan ta bilen därifrån. Åkte o kolla diversesaker :) Sen köpte jag semlor och åkte hem för att fika med älsklingen :)

Har läst lite i ett häfte om Tunisien till morgondagens samhällslektion, ska väl läsa lite mer innan jag ska sova. Sen imorrn läser jag resten på bussen. Imorrn blir det skola o sen tandläkaren. Därefter HELG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback