Fredag - Slask och sol

Dagen började tidigt, blev inte piggare av att se det snöblandade regnet och slaskiga gatorna.. Kom iväg till skolan iaf o hade ett par lektioner, pratade med syv o fixa lite smått. Sen en sista lektion..

Tog bussen till stan o då var det sol och rätt vindstilla, super skönt!! Kändes verkligen som våren e på G igen! Pratade med Diana medans jag väntade på bussen och åkte sen hem. Skönt att komma hem och få helg! Känns som det är helgerna som man lever för i veckorna ;) Skönt för min kropp att få vila också, gick ju in i trimester 3 idag och ímorgon blir det vecka 28!!

Ska antagligen en sväng till farmor o farfar imorrn då de ska planeras inför pappas fest nästa helg.

Nu ikväll ska jag bara mysa o njuta av lugnet med min underbara Robin :)

Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Nej, det har jag inte. Dennis "tillåter" inte det då han säger att det kommer att förstöra tapeten.



2011-03-11 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback