Onsdag - Symbolvandring..

Dagen började i rätt bra tid, var ganska utvilad när jag klev ur sängen även om man alltid kan sova lite till ;) Gjorde mig klar och tog bussen till skolan, hade första lektionen där de va nån föreläsning om Hållbarutveckling.. BOOORING! Visst de e viktigt men man blir ju matad med sånt hela tiden orkar inte höra upprepning o tjat som dom håller på med. Dessutom försöker dom alltid få en att ha dåligt samvete, jag menar de flesta gör va de kan för klimatet.

Sen var det lunch då, äckelfisk så blev lite filmjölk för min del, så trött på att de sällan är ätlig mat. Efter lunchen var det Naturkunskap lektion då vi gick igenom om genetik, lite halv intressant faktiskt. Sen var det bussen till stan för att gå till domkyrkan på symbolvandring på religionslektionen. Var väldigt häftigt där inne särskilt ett par fönster..

Tog sen bussen hem o satte mig vid datorn, sen har jag gjort lite allt möjligt..


Ett snyggt fönster som fanns i Domkyrkan, dock lite dålig bild. Bilden är från wikipedia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback